Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ρενάτα λύτρα

αξονας μεσαιας τριβης ποδηλατου

Ήταν 26 Σεπτεμβρίου του 2000 όταν το πλοίο αναχώρησε από το λιμάνι του Πειραιά με 533 επιβαίνοντες, για το δρομολόγιο Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ικαρία - Σάμος - Πάτμος - Λειψοί.


ρεαλ μαδριτης θελτα

ρενάτα λύτρα

ρενάτα λύτρα

Στις 22:12 προσεγγίζοντας το λιμάνι της Παροικιάς, κι ενώ στην περιοχή έπνεαν άνεμοι εντάσεως 8 μποφόρ, το πλοίο προσκρούει στις νησίδες «Πόρτες», δύο μίλια ανοιχτά της Πάρου.


Από την πρόσκρουση δημιουργείται ρήγμα περίπου τριών μέτρων στα δεξιά ύφαλά του. Το νερό κατακλύζει το μηχανοστάσιο του πλοίου, το οποίο παίρνει γρήγορα κλίση προς τα δεξιά και 25 λεπτά αργότερα βυθίζεται.


Μεγάλος πανικός προκλήθηκε στους επιβαίνοντες λόγω της συσκότισης στο πλοίο από ηλεκτρική βλάβη καθώς δεν λειτούργησε ούτε η εφεδρική ηλεκτρογεννήτρια (emergency generator) αλλά και από την απουσία ειδοποίησης της σειρήνας έκτακτης ανάγκης αλλά και της σχετικής ενημέρωσης από τα φορητά μεγάφωνα του πλοίου, με πολλούς από αυτούς να πηδούν στη θάλασσα.


183273


Αρχικά το περιστατικό δεν εμπνέει ανησυχία στον Θάλαμο Επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, παρ’ όλο που οι επιβαίνοντες στο πλοίο έδιναν διαφορετική εικόνα επικοινωνώντας με τηλεοπτικούς σταθμούς μέσω των κινητών τους τηλεφώνων.


Έπειτα από αρκετή ώρα το Λιμεναρχείο Πάρου διατάσσει όλα τα παραπλέοντα σκάφη να σπεύσουν στον τόπο του ναυαγίου με πρώτους να φτάνουν τους ψαράδες, ενώ στην συνέχεια έφτασαν και σκάφη του Λιμενικού. Μέρος των διασωθέντων μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας της Πάρου.


Έναν χρόνο αργότερα, οι πραγματογνώμονες παρέδωσαν στον ειδικό εφέτη ανακριτή την έκθεσή τους για το ναυάγιο στην οποία αναφέρονταν:


-Οι χειρισμοί του πληρώματος φύλαξης γέφυρας ήταν ανεπαρκείς, προκειμένου να αποφευχθεί η σύγκρουση. Περίπου 15 λεπτά πριν την πρόσκρουση έπλεε με χρήση αυτόματου πιλότου (autopilot) με ευθύνη του πληρώματος φύλαξης γέφυρας και το ακριβές στίγμα του πλοίου δεν ήταν γνωστό στον υποπλοίαρχο. Αυτά κάτω από κακές καιρικές συνθήκες και παρά τους κανόνες ασφαλούς πλοήγησης.


-Οι υδατοστεγείς πόρτες ήταν όλες ανοιχτές, ενώ θα έπρεπε να ήταν ερμητικά κλειστές, με ευθύνη του πλοιάρχου και του υποπλοιάρχου.


183277-Οι αξιωματικοί του μηχανοστασίου μετά την πρόσκρουση δεν ειδοποίησαν έγκαιρα τον πλοίαρχο και τον υποπλοίαρχο για την ύπαρξη ρήγματος, παραλείποντας να κλείσουν τις υδατοστεγείς πόρτες (ηλεκτρικό πίνακα ή το χειροκίνητο σύστημα) τις 3 από τις 11 με αποτέλεσμα την ταχεία κατάκλυση υδάτων στο εσωτερικό του σκάφους. Η καθυστέρηση ειδοποίησης του πλοιάρχου ήταν 8-10 λεπτά.


-Δεν τέθηκε σε λειτουργία η σειρήνα έκτακτης ανάγκης για εγκατάλειψη του πλοίου και της σχετικής ενημέρωσης από τα μεγάφωνα του πλοίου, με ευθύνη του πλοιάρχου καθώς επίσης δεν υπήρξε καθοδήγηση από το ανωτέρω πλήρωμα, για οργανωμένη εκκένωση του πλοίου.



ρενάτα λύτρα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

μπιμπα χαρα αγρινιο

μπιμπα χαρα αγρινιο Το κάψιμο του Ιούδα που σήκωσε στο «πόδι» την Πυροσβεστική στην περιοχή Κατσαμπά, στο Ηράκλειο της Κρήτης. μπιμπα χαρα αγρινιο μπιμπα χαρα αγρινιο Σε πολλές περιοχές της Κρήτης, αναβίωσε το έθιμο που θέλει το βράδυ της Ανάστασης να καίγεται ο Ιούδας στην πυρά. Στην περιοχή του Κατσαμπά ωστόσο, η κατάσταση ξέφυγε και χρειάστηκε να κληθεί στο σημείο η Πυροσβεστική. Όπως φαίνεται στο βίντεο, ο Ιούδας καιγόταν στη μέση της λεωφόρου Ικάρου, στο ύψος του Ιερού Ναού του Αγίου Δημητρίου, σε απόσταση αναπνοής από τα διερχόμενα αυτοκίνητα. Δείτε το βίντεο! Με πληροφορίες από: neakriti.gr Βίντεο: ekriti.gr πωληση παγιου φπα βιταμινες λεμονιου

google maps νεα μακρη

google maps νεα μακρη google maps νεα μακρη Σε μία κίνηση εκδίκησης προχώρησαν δύο αδέρφια τα οποία έριξαν μολότοφ σε αυτοκίνητο στο Ηράκλειο. ρυθμιζονται τα δανεια του οεκ ποιες τραπεζες εξυπηρετουν google maps νεα μακρη Στο σημείο έσπευσαν άνδρες της Άμεσης Δράσης οι οποίοι συνέλαβαν τους δύο άντρες και τους παρέδωσαν στο ανακριτικό τμήμα της Πυροσβεστικής. Κατά την προανάκριση διαπιστώθηκε πως τα δύο αδέρφια έριξαν την μολότοφ επειδή είχαν προηγούμενα με τον αδερφό του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου καθώς – όπως ανέφεραν – είχε «πειράξει» την κοπέλα του ενός. Όπως μεταδίδει το cretapost.gr, τα δύο αδέρφια οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα ο οποίος τους άσκησε ποινικές διώξεις για εμπρησμό. Φωτό αρχείου: Eurokinissi

υπουργειο εσωτερικων νομοσχεδια

υπουργειο εσωτερικων νομοσχεδια Όπως ανέφερε ο διευθυντής της ΔΑΑ, Χρήστος Παπαζαφείρης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της υπόθεσης, οι δράστες έχουν διαπράξει την τελευταία δεκαετία περίπου 4.000 κλοπές πορτοφολιών από επιβάτες μέσων μαζικής μεταφοράς. Παράλληλα, η αστυνομία εκτιμά ότι οι δράστες έκαναν καθημερινά τουλάχιστον 15 κλοπές πορτοφολιών, αποκομίζοντας ποσό μεγαλύτερο των 3.500 ευρώ. καρτα ιντερνετ wind τσαντακια πορτοφολια ανδρικα υπουργειο εσωτερικων νομοσχεδια Σε βάρος των δραστών σχηματίστηκε κακουργηματική ποινική δικογραφία για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπής κατά συναυτουργία και εξακολούθηση, από δράστες που διαπράττουν τέτοιες πράξεις κατ' επάγγελμα και συνήθεια, σε συνδυασμό με τις διατάξεις για εγκληματική οργάνωση, πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες. Πηγή: Ελληνική Αστυνομία Στην υπόθεση εμπλέκεται και 49χρονος απότακτος αστυνομικός, ενώ υπάρχει έμμεση εμπλοκή 54χρονου συγγενή γνωστής μουσικοσυνθέτιδος, ο οποίος...